Ancymony

Amol Zabierz Amol na majówkę!

digital

social media

media

Kiedy?

Maj 2022 r.

Przychodzi klient do agencji…

…i kładzie na stół kultowy, ziołowy Amol, o którym chce przypomnieć wiosną. Taka sytuacja: farmacja, czyli temat podchwytliwy prawnie, za to Ancymonom niestraszny – mamy w nim spore doświadczenie. Pozostaje tylko pytanie: jak lekko oldschoolowy produkt natchnąć tym wiosennym powiewem tak, żeby dotarł też do młodszego grona odbiorców? Klient chce nie tylko przypomnieć, za co kochamy Amol, ale też zaprezentować pomysły na jego majowe zastosowanie!

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Wyancymonić kreatywny koncept digitalowej akcji dla Amolu.
  • Zbudować świadomość marki wśród nowych konsumentów i przypomnieć o niej dotychczasowym użytkownikom
  • Zaprezentować Amol w kontekście eko i zharmonizować jego ziołową naturę z aktualnymi trendami.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Wszechstronne zastosowanie i naturalność – wybrzmiały jak wiosenne trele w idei kreatywnej, która nam wykiełkowała.
  • Pokazaliśmy szereg wiosennych okoliczności, które nie obędą się bez Amolu. To wszystko za pomocą stosu kreacji w 2 odsłonach.
  • Podstawy strategiczne marki są jak korzenie dębu, a nasza kampania to świeżo wyrosłe, zielone liście – zgranie tych elementów przesądziło o sukcesie.

KII VIŻUEL

Umieszczając Amol na KV, włożyliśmy go jednocześnie dokładnie tam, gdzie jego miejsce – do torebek i bagaży podręcznych na wiosenno-letnie wycieczki

INTERNETY

To się rusza! Jak Polacy w majówkę 😉 Pokazaliśmy, że podręczne opakowanie (100 ml) pasuje do każdej torebki i każdej podróży

Sociale, digitale, dowieźliśmy każde przeformatowanie, do wyboru do koloru 😊

Było niebiesko jak na bezchmurnym niebie

I zielono jak w soczystej trawie

Pakowaliśmy reklamy do postów na FB

I do Google Adsów

Efekty

Po wiosennym rozkwicie nasza kampania wydała soczyste owoce. Obrodziła w spełnione Kejpiaje: wyświetlenia, zapewniające akcji szeroki zasięg i kliknięcia w banner, czyli świadectwo zwiększonego zaangażowania odbiorców. Wycisnęliśmy 120% zakładanego KPI w displayu i 235% w działaniach contentowych, 123% na Facebooku i Instagramie.

Przy planowaniu kampanii bardzo nam zależało na jakościowym dotarciu do grupy docelowej. Stąd połączyliśmy media i kreacje nie tylko pod kątem affinity index, ale również pod względem psychografii odbiorców. Docelowo użytkownicy chętniej zwracali uwagę na te treści reklamowe, które nawiązywały do ich zainteresowań. Efekt? Udało się stworzyć spójną kampanię, która odświeżyła dotychczasową komunikację i wyróżniała się od konkurencyjnych reklam.


Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: