

Andante
„O mamo, jakie to proste”
Reklama
Digital
Social Media
Strategia
Media
Kiedy?
14.02–31.03 2022 r.
Przychodzi klient do agencji…
bo ma apetyt na zwiększenie świadomości (docelowo także – sprzedaży) swojej marki biszkoptów o naturalnym, prostym składzie. My mamy się przebić z przekazem o tej prostocie i wywołać angażującą interakcję między konsumentami a brandem. Proste, że wybór pada na aktywację konsumencką.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Poznać troski i oczekiwania mam, naszej grupy docelowej, aby zaserwować im idealnie wypieczoną aktywację.
- Opracować na nią przepis obejmujący mechanikę i koncept.
- Przejść od myśli, słów i obrazków do… konsumpcji: zrealizować kampanię promocyjną aktywacji.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Na podstawie insightów wypracowaliśmy nośną ideę kreatywną „O mamo, jakie to proste”, której nadaliśmy apetyczną formę wizualną.
- Opracowaliśmy harmonogram i przygotowaliśmy media plan, zakładający przede wszystkim działania w digitalu.
- Przygotowaliśmy założone nośniki.
- Ogarnęliśmy temat całościowo, również z obsługą mediową.
Landing page
Uczestnicy wysyłali swoje zgłoszenia – pomysły na desery (i nie tylko) z użyciem Andante – przy użyciu landing page’a.


Kampania display
Konkurs szeroko promowaliśmy w kanałach digital – przygotowany przez nas media plan zakładał nie tylko standardową kampanię odsłonową…


Influencer marketing
…a także promocję za pośrednictwem starannie wyselekcjonowanych influencerów
(w tym bardzo znanej osobowości telewizyjnej).


Content marketing
Ostatnim składnikiem były działania kontentowe na portalach tematycznych.

Efekty
Wyniki przerosły nasze oczekiwania! Jeszcze na tydzień przed oficjalnym zakończeniem konkursu odnotowaliśmy wykonanie planu zasięgowego w 108%, a w niektórych kanałach reklamowych osiągnęliśmy aż 176% celu konwersyjnego. To kolejny dowód na to, że precyzyjnie zaplanowana akcja z mocną ideą kreatywną, oparta na właściwej strategii i odpowiednio dobranych mediach, to prosty i smaczny przepis na sukces!
Gdzie częstowaliśmy biszkoptami? Wszędzie! Pojawiliśmy się na Facebooku, Instagramie, YouTubie, blogach, a nawet portalach tematycznych takich jak mjakmama24.pl. Akcja odbiła się szerokim echem wśród grupy docelowej, a zaproponowane przez nas atrakcyjne nagrody (min. najnowsza wersja Thermomiksa) były idealnym triggerem zachęcającym do wzięcia udziału w konkursie.
Magdalena Baran, account executive
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: