Ancymony

CHERRISSIMO Daj się oczarować

OOH

produkcja

social media

Kiedy?

luty 2023–obecnie

Przychodzi klient do agencji…  

…i mówi, że chce się nieco odświeżyć. CHERRISSIMO zamierza przekazać swoją ideę „Zanurz się w chwili” na nowo. Chcieliby znaleźć świeżą, soczystą formę dla powiedzenia, że praliny CHERRISSIMO są nie tylko świetnym prezentem, ale i wspaniałym sposobem na sprawienie przyjemności samej sobie.

Co mieliśmy do zrobienia?  

  • Mieliśmy wyancymonić zachwycającą kampanię outdoorową, która będzie atrakcyjna dla kobiet (nie tylko tych z dużych miast) i zainspiruje je do zakupu pralin CHERRISSIMO ekskluzywnie dla siebie.
  • W centrum kreacji należało umieścić ambasadorkę. Co ważne: taką, z którą konsumentki będą mogły się utożsamić.
  • Do tego musieliśmy dotrzeć do odbiorczyń w social mediach przy okazji Walentynek.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Wiśniliśmy Wyśniliśmy nowy, bajkowy świat CHERRISSIMO: od idei kreatywnej, przez key message, hasło i tonality po język graficzny. Świat ten reprezentuje wyjątkowość i przyjemność – wszystko, czego można doświadczyć dzięki pralinom CHERRISSIMO.
  • Podjęliśmy się ambitnej produkcji sesji zdjęciowej. Kwitnący sad w grudniu? Nie ma problemu! W wiśniowym kwieciu zanurzyliśmy Katarzynę Glinkę. Wszystko to ujęła obiektywem niesamowita Weronika Kosińska (wcześniej współpracowała m.in. z Vogue’iem, Pandorą czy Estée Lauder).
  • Wymyśliliśmy claim: „Daj się oczarować”, inspirujący kobiety, by pozwoliły sobie na magiczną chwilę z CHERRISSIMO tylko dla siebie.
  • Zancymoniliśmy szereg fascynujących kreacji, które przykuwają uwagę odbiorcy od pierwszej sekundy, od outdooru po digital.

KAFAŁKA

W obiektywie Weroniki Kosińskiej Katarzyna Glinka w powłóczystej, jedwabnej, rubinowej sukni, wśród różowo-białych kwiatów wiśni, a na tle powiewającej tkaniny – praliny CHERRISSIMO. Jak tu nie ulec czarowi?

OUTDOOR

W świat CHERRISSIMO zabierały konsumentów OOH w całej Polsce.

SOCIAL MEDIA

CHERRISSIMO zadbało o walentynkowy nastrój…

…a nasza ambasadorka pokazała kulisy współpracy (którą określiła mianem „najsłodszej ever” 😇) i złożyła obserwującym walentynkowe życzenia. <3

MEDIA BRANŻOWE

Naszym dziełem pochwaliliśmy się również branży. A co! 😉

Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości i dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla CHERRISSIMO, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii. Miałam przyjemność współpracować z marką w przeszłości i również się cieszę, że Klient zdecydował się zaprosić nas do przetargu. To była naprawdę fajna produkcja, zrealizowana głównie w gronie przezdolnych kobiet!



Roksana Wantulok, art directorka, Ancymony

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: