

CHERRISSIMO
Daj się oczarować
OOH
produkcja
social media
Kiedy?
luty 2023–obecnie
Przychodzi klient do agencji…
…i mówi, że chce się nieco odświeżyć. CHERRISSIMO zamierza przekazać swoją ideę „Zanurz się w chwili” na nowo. Chcieliby znaleźć świeżą, soczystą formę dla powiedzenia, że praliny CHERRISSIMO są nie tylko świetnym prezentem, ale i wspaniałym sposobem na sprawienie przyjemności samej sobie.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Mieliśmy wyancymonić zachwycającą kampanię outdoorową, która będzie atrakcyjna dla kobiet (nie tylko tych z dużych miast) i zainspiruje je do zakupu pralin CHERRISSIMO ekskluzywnie dla siebie.
- W centrum kreacji należało umieścić ambasadorkę. Co ważne: taką, z którą konsumentki będą mogły się utożsamić.
- Do tego musieliśmy dotrzeć do odbiorczyń w social mediach przy okazji Walentynek.
No i co z tym zrobiliśmy?
WiśniliśmyWyśniliśmy nowy, bajkowy świat CHERRISSIMO: od idei kreatywnej, przez key message, hasło i tonality po język graficzny. Świat ten reprezentuje wyjątkowość i przyjemność – wszystko, czego można doświadczyć dzięki pralinom CHERRISSIMO.- Podjęliśmy się ambitnej produkcji sesji zdjęciowej. Kwitnący sad w grudniu? Nie ma problemu! W wiśniowym kwieciu zanurzyliśmy Katarzynę Glinkę. Wszystko to ujęła obiektywem niesamowita Weronika Kosińska (wcześniej współpracowała m.in. z Vogue’iem, Pandorą czy Estée Lauder).
- Wymyśliliśmy claim: „Daj się oczarować”, inspirujący kobiety, by pozwoliły sobie na magiczną chwilę z CHERRISSIMO tylko dla siebie.
- Zancymoniliśmy szereg fascynujących kreacji, które przykuwają uwagę odbiorcy od pierwszej sekundy, od outdooru po digital.
KAFAŁKA
W obiektywie Weroniki Kosińskiej Katarzyna Glinka w powłóczystej, jedwabnej, rubinowej sukni, wśród różowo-białych kwiatów wiśni, a na tle powiewającej tkaniny – praliny CHERRISSIMO. Jak tu nie ulec czarowi?

OUTDOOR
W świat CHERRISSIMO zabierały konsumentów OOH w całej Polsce.


SOCIAL MEDIA
CHERRISSIMO zadbało o walentynkowy nastrój…

…a nasza ambasadorka pokazała kulisy współpracy (którą określiła mianem „najsłodszej ever” 😇) i złożyła obserwującym walentynkowe życzenia. <3
MEDIA BRANŻOWE
Naszym dziełem pochwaliliśmy się również branży. A co! 😉


Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości i dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla CHERRISSIMO, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii. Miałam przyjemność współpracować z marką w przeszłości i również się cieszę, że Klient zdecydował się zaprosić nas do przetargu. To była naprawdę fajna produkcja, zrealizowana głównie w gronie przezdolnych kobiet!
Roksana Wantulok, art directorka, Ancymony
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: