Ancymony

D-Vitum Odporność na okrągło

reklama TV

radio

Kiedy?

Wrzesień 2021

Przychodzi klient do agencji…

Klient szukał kreatywnej formuły na opowiedzenie o tym, że jego produkty podkręcają odporność przez cały rok (D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci), oraz o tym, jak ważna jest rola witamin D3 i K2 w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Mieliśmy znaleźć trzy koncepty, które pozwolą pokazać działanie preparatów w maksymalnie plastyczny i przystępny sposób.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Dla D-Vitum Forte i D-Vitum Forte dla dzieci wymyśliliśmy platformę „Na okrągło”, by podkreślić wagę całorocznej suplementacji.
  • Dla D-Vitum Forte K2 wykreowaliśmy teatralny koncept spotu, w którym mowa o „wielkiej roli” jaką witaminy D3 i K2 odgrywają w organizmie.
  • Wyprodukowaliśmy trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne z ambasadorką marki Magdaleną Różczką.
  • Stworzyliśmy także reklamy radiowe odpowiadające spotom TV.

Spot TV

Jeden spot i aż dwie Magdaleny Różczka – na zimę i na lato (tak jak D-Vitum Forte):

A tu spot, w którym kręci się wszystko (i nas to kręci, zdecydowanie!):

I wreszcie teatralny spot o małej roli wielkiej kapsułki:

KEY VISUAL

A to kampanijne Key Visuale:

„Ilość dostarczonych przez agencję idei kreatywnych znacznie przekroczyła moje oczekiwania. Ostatecznie wybieraliśmy coś między bardzo dobrym a najlepszym. Pracując po stronie klienta życzę sobie tylko takich wyborów. Wszechstronność i proaktywność agencji zdecydowanie ułatwiły mi realizację projektu”.

Agnieszka Siekierska, brand manager, Oleofarm

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: