

D-Vitum
Odporność na okrągło
reklama TV
radio
Kiedy?
Wrzesień 2021
Przychodzi klient do agencji…
Klient szukał kreatywnej formuły na opowiedzenie o tym, że jego produkty podkręcają odporność przez cały rok (D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci), oraz o tym, jak ważna jest rola witamin D3 i K2 w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Mieliśmy znaleźć trzy koncepty, które pozwolą pokazać działanie preparatów w maksymalnie plastyczny i przystępny sposób.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Dla D-Vitum Forte i D-Vitum Forte dla dzieci wymyśliliśmy platformę „Na okrągło”, by podkreślić wagę całorocznej suplementacji.
- Dla D-Vitum Forte K2 wykreowaliśmy teatralny koncept spotu, w którym mowa o „wielkiej roli” jaką witaminy D3 i K2 odgrywają w organizmie.
- Wyprodukowaliśmy trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne z ambasadorką marki Magdaleną Różczką.
- Stworzyliśmy także reklamy radiowe odpowiadające spotom TV.

Spot TV
Jeden spot i aż dwie Magdaleny Różczka – na zimę i na lato (tak jak D-Vitum Forte):

A tu spot, w którym kręci się wszystko (i nas to kręci, zdecydowanie!):
I wreszcie teatralny spot o małej roli wielkiej kapsułki:

KEY VISUAL
A to kampanijne Key Visuale:


„Ilość dostarczonych przez agencję idei kreatywnych znacznie przekroczyła moje oczekiwania. Ostatecznie wybieraliśmy coś między bardzo dobrym a najlepszym. Pracując po stronie klienta życzę sobie tylko takich wyborów. Wszechstronność i proaktywność agencji zdecydowanie ułatwiły mi realizację projektu”.
Agnieszka Siekierska, brand manager, Oleofarm
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: