Ancymony

Dębica obsługa SM i kampanie reklamowe

full service

digital

social media

strategia
komunikacji

OOH

Reklama

Kiedy?

Od kwietnia 2021 r. 

Przychodzi klient do agencji…  

i od razu wzbudza ekscytację, bo chodzi o jeden z polskich love brandów! I to z ciekawym wyzwaniem. Latami nam przecież do głów tłuczono, że opony zmienia się dwa razy w roku. A tu proszę, trzeba wymienić bieżnik w mózgach konsumentów, bo pojawił się świetny model całoroczny. To na początku, bo w dalszych etapach drogi pojawiły się nowe zadania. 

Co mieliśmy do zrobienia? 

  • opracować strategię komunikacji na cały rok
  • wymyślić 2 koncepcje aktywacji konsumenckich
  • zaangażować do współpracy influencerów
  • zaplanować działania w digitalu i social mediach
  • zaproponować działania niestandardowe

I to wszystko w ramach przetargu, a jak już wygraliśmy…  
…plan nieco uległ zmianie. 

No i co z tym zrobiliśmy?

  • obsługujemy Facebooka marki
  • wypuściliśmy kampanię zasięgową opon Navigator 3
  • zaprojektowaliśmy landing page Navigator 3
  • zmontowaliśmy wideo 15” Navigator 3
  • opublikowaliśmy wielokanałową kampanię jesienną (display, SM, outdoor, 2 × wideo 15”)

 LANDING PAGE OPON NAVIGATOR 3

Wszędzie ta trójka! Oparliśmy kampanię na 3 najważniejszych zaletach opon Navigator 3 i przedstawiliśmy je prosto i dobitnie.  

 Video 15’’

Szybka, całkowicie in-house’owo zrealizowana produkcja w segmencie ekonomicznym. Ale działa – mimo braku typowych w kategorii renderów 3D, które starzeją się szybciej niż bieżnik opony palonej przez Sebiksa. 

Facebook

Wyzwanie polegało na tym, by znaleźć kreatywny objazd dla ograniczeń istniejącej platformy kreatywnej (np. ujęć top view). Aby syty był wilk spójności, a i owca różnorodności cała, nakręciliśmy się na formaty wideo (warto obejrzeć na profilu). Co było o tyle istotne, że [do Q4 2021] mieliśmy mówić w kółko o… jednym tylko produkcie. Ale kto smaruje humorem, ten jedzie. 

WIELOKANAŁOWA KAMPANIA Q4 21

Co tu się dzieje?! Wypuszczamy kolejne 2 video do zobaczenia w Internecie i na ledowych bilboardach, przygotowujemy nowe key visuale i przekładamy je na nośniki digitalowe, social-mediowe oraz OOH.

„Jak wtoczyć na rynek nową oponę całoroczną? Mieliśmy na to masę turbokreatywnych pomysłów, które ujęły klienta. Ale każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku i na początku ruszyliśmy z działaniami SM i kampanią zasięgową. Później odpaliliśmy bardzo widoczną kampanię jesienną. Rozkręcamy się, do mety daleko i wierzę, że jeszcze zdążymy dowieźć te wszystkie niestandardy, influencery:), PR-stunty, aktywacje i inne dopalacze nitro”. 

Jarek Pawłowski, creative lead, agencja Ancymony 

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: