

enerBio
Taki skład to rozumiem
strategia
komunikacji
reklama TV
digital
OOH
Kiedy?
od 2021
Przychodzi klient do agencji…
…i przynosi produkty niesamowitej jakości, o których nie wszyscy wiedzą. Marka enerBIO, od lat obecna w Rossmannie, nigdy jednak nie doczekała się swojej kampanii… aż do momentu, gdy trafiła na Ancymony.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Potrzebna była mocna Big Idea, która pozwoli opowiedzieć ciekawą historię o każdym produkcie enerBIO, a jednocześnie połączy je.
- Must have to także przemyślana kampania, która wciągnie konsumentów w świat marki i sprawi, że będą chcieli w nim zostać.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Stworzyliśmy kompleksowy plan działania dla enerBIO. Nasza kampania obejmowała digital, social media, telewizję, OOH, prasę. Stworzyliśmy 4 podstawowe historie w formie video. Każda z nich miała swoje warianty, idealnie dopasowane do touchpointów, różniące się nie tylko długością. Wszystko po to, aby kampania była maksymalnie skuteczna i docierała do konsumentów wieloma kanałami.
- W spotach przedstawiliśmy różne produkty. Połączyliśmy je schematem fabularnym, a historie opowiedzieliśmy naturalnym językiem. To właśnie naturalność była dla nas kluczowa przez cały projekt. Dlatego na potrzeby kampanii zorganizowaliśmy sesję packshotową.
- Działo się także w digitalu i social media, gdzie rozwijaliśmy świat marki i opowiadaliśmy więcej o produktach w zaskakujących i angażujących formatach.
Spoty TV
Takie spoty to rozumiemy!

Dynamicznie, energicznie, ale… zrozumiale. Nasze spoty stworzyliśmy na wzór składów produktów enerBIO!

Animacje, relacje, posty 360º – zagospodarowaliśmy każde pole w social mediach!

OOH
Od przystanków po drogi wyjazdowe – wieść o enerBIO rozniosła się także w przestrzeni offline.

na printach
Zaprojektowaliśmy szereg działań od przystanków po drogi wyjazdowe.

Proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów
wyjaśnia Emilia Czerwiec, business unit manager & creative lead, Ancymony.
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: