Ancymony

enerBio Taki skład to rozumiem

strategia
komunikacji

reklama TV

digital

OOH

Kiedy?

od 2021

Przychodzi klient do agencji…  

…i przynosi produkty niesamowitej jakości, o których nie wszyscy wiedzą. Marka enerBIO, od lat obecna w Rossmannie, nigdy jednak nie doczekała się swojej kampanii… aż do momentu, gdy trafiła na Ancymony. 

Co mieliśmy do zrobienia?  

  • Potrzebna była mocna Big Idea, która pozwoli opowiedzieć ciekawą historię o każdym produkcie enerBIO, a jednocześnie połączy je. 
  • Must have to także przemyślana kampania, która wciągnie konsumentów w świat marki i sprawi, że będą chcieli w nim zostać.  

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Stworzyliśmy kompleksowy plan działania dla enerBIO. Nasza kampania obejmowała digital, social media, telewizję, OOH, prasę. Stworzyliśmy 4 podstawowe historie w formie video. Każda z nich miała swoje warianty, idealnie dopasowane do touchpointów, różniące się nie tylko długością. Wszystko po to, aby kampania była maksymalnie skuteczna i docierała do konsumentów wieloma kanałami.  
  • W spotach przedstawiliśmy różne produkty. Połączyliśmy je schematem fabularnym, a historie opowiedzieliśmy naturalnym językiem. To właśnie naturalność była dla nas kluczowa przez cały projekt. Dlatego na potrzeby kampanii zorganizowaliśmy sesję packshotową.  
  • Działo się także w digitalu i social media, gdzie rozwijaliśmy świat marki i opowiadaliśmy więcej o produktach w zaskakujących i angażujących formatach.  

Spoty TV

Takie spoty to rozumiemy!

Dynamicznie, energicznie, ale… zrozumiale. Nasze spoty stworzyliśmy na wzór składów produktów enerBIO! 

prev next

Facebook

Animacje, relacje, posty 360º – zagospodarowaliśmy każde pole w social mediach! 

OOH

Od przystanków po drogi wyjazdowe – wieść o enerBIO rozniosła się także w przestrzeni offline. 

na printach

Zaprojektowaliśmy szereg działań od przystanków po drogi wyjazdowe.

Proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów

wyjaśnia Emilia Czerwiec, business unit manager & creative lead, Ancymony.  

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: