

Heinz
makes it better
Digital
Social Media
Kiedy?
kwiecień 2021 – obecnie
Przychodzi klient do agencji…
Polski profil marki Heinz potrzebował trochę kreatywnego zamieszania. Klient poszukiwał agencji, która poczuje styl i humor marki oraz stworzy smaczną komunikację. Nie zawsze na serio.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Tylko i aż strategię komunikacji social media. Taką, która jest spójna z globalnymi wytycznymi, a jednocześnie skutecznie zrealizuje cele polskiego rynku. I jeszcze żeby kreacje były po prostu fajne, no i oczywiście angażujące. Da się? No pewnie. Zobaczcie sami!
No i co z tym zrobiliśmy?
- Więcej humoru, więcej aktywności, więcej mocy! Głodni nowych wrażeń wgryźliśmy się w temat Heinza z wielką ochotą. Postanowiliśmy szukać ciekawych okazji do żartów i kreatywnie odpowiadać na zaczepki konsumentów, a to wszystko w kolorowych i smacznych kreacjach godnych love brandu.
SOCIAL media
Kochamy love brandy! Angażujemy, bawimy, rozśmieszamy
i dosmaczamy komunikację Heinz w social media.


Co można zrobić dla marki, którą kochają wszyscy? Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie.
Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony

Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: