Ancymony

Heinz makes it better

Digital

Social Media

Kiedy?

kwiecień 2021 – obecnie

Przychodzi klient do agencji…

Polski profil marki Heinz potrzebował trochę kreatywnego zamieszania. Klient poszukiwał agencji, która poczuje styl i humor marki oraz stworzy smaczną komunikację. Nie zawsze na serio.

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Tylko i aż strategię komunikacji social media. Taką, która jest spójna z globalnymi wytycznymi, a jednocześnie skutecznie zrealizuje cele polskiego rynku. I jeszcze żeby kreacje były po prostu fajne, no i oczywiście angażujące. Da się? No pewnie. Zobaczcie sami!

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Więcej humoru, więcej aktywności, więcej mocy! Głodni nowych wrażeń wgryźliśmy się w temat Heinza z wielką ochotą. Postanowiliśmy szukać ciekawych okazji do żartów i kreatywnie odpowiadać na zaczepki konsumentów, a to wszystko w kolorowych i smacznych kreacjach godnych love brandu.

SOCIAL media

Kochamy love brandy! Angażujemy, bawimy, rozśmieszamy
i dosmaczamy komunikację Heinz w social media.

Co można zrobić dla marki, którą kochają wszyscy? Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie.

Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: