

Laboratorium Kosmetyczne Joanna
Twórz Stylizację. Rób Pielęgnację
digital
Social Media
Reklama TV
Kiedy?
Wrzesień–listopad 2020 r.
Przychodzi klient do agencji…
z nową, odświeżoną linią produktów z serii Styling Effect do pielęgnacji włosów. Poproszono nas o stworzenie kampanii, która przedstawi produkty do pielęgnacji włosów w nowym świetle i zatrzęsie Internetem.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Podkreślić najważniejsze funkcje produktu – stylizację i pielęgnację.
- Zaangażować i poszerzyć grupę docelową o młodszych odbiorców.
- Zrobić porządny research wśród influencerów i zaplanować kampanię, która odbije się w Internecie echem. Achem i ochem też!
No i co z tym zrobiliśmy?
- Stworzyliśmy nowe hasło, które podkreśla działanie produktów Joanny, a do tego wpada w ucho i oko
- Zaprosiliśmy do współpracy blogerów i influencerów z wielu branż; modowej, kosmetycznej i tanecznej.
- Zaprojektowaliśmy szeroką kampanię na różne kanały SM.
- Zrobiliśmy medialny szum i wygenerowaliśmy aż 156 treści, które dotarły do 1,2 mln osób!
- Uzyskaliśmy aż 3 mln, czyli 110% zakładanych wyświetleń w ramach kampanii.
WYSYŁAMY KREATYWNE BOXY
Po pierwsze: zapraszamy do współpracy! Wysyłamy kreatywne PR boxy do 10 nano i mikroinfluencerek.



ROBIMY HAŁAS W INTERNECIE
Wychodzimy z kampanią poza Instagram – Joanna Styling Effect pojawia się także na Youtube, Tik-Toku oraz w recenzjach blogerek urodowych i na znanych portalach kosmetycznych.



WYZWANIE #TWÓRZPIELEGNACJEROBSTYLIZACJE
Nawiązujemy współpracę z Waleriją Żurawlewą, która rzuca swoim followersom wyzwanie.


KONKURSY INFLUENCERÓW
Zapraszamy do włosowej zabawy 3 influencerki: Pivonię @pivonia, Cheers @oliwia_bugala i Weronikę Haza @weronikahaza, które organizują dla swoich obserwatorek konkurs.
POSZERZAMY GRUPĘ DOCELOWĄ
Podkreślamy uniwersalny charakter produktów i angażujemy do współpracy także mężczyzn; Rafała Brzozowskiego i Tomasza Barańskiego.


Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych.
Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Ancymony
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: