Ancymony

Laboratorium Kosmetyczne Joanna Twórz Stylizację. Rób Pielęgnację

digital

Social Media

Reklama TV

Kiedy?

Wrzesień–listopad 2020 r. 

Przychodzi klient do agencji…  

z nową, odświeżoną linią produktów z serii Styling Effect do pielęgnacji włosów. Poproszono nas o stworzenie kampanii, która przedstawi produkty do pielęgnacji włosów w nowym świetle i zatrzęsie Internetem.

Co mieliśmy do zrobienia? 

  • Podkreślić najważniejsze funkcje produktu – stylizację i pielęgnację.
  • Zaangażować i poszerzyć grupę docelową o młodszych odbiorców.
  • Zrobić porządny research wśród influencerów i zaplanować kampanię, która odbije się w Internecie echem. Achem i ochem też!

 

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Stworzyliśmy nowe hasło, które podkreśla działanie produktów Joanny, a do tego wpada w ucho i oko
  • Zaprosiliśmy do współpracy blogerów i influencerów z wielu branż; modowej, kosmetycznej i tanecznej.
  • Zaprojektowaliśmy szeroką kampanię na różne kanały SM.
  • Zrobiliśmy medialny szum i wygenerowaliśmy aż 156 treści, które dotarły do 1,2 mln osób!
  • Uzyskaliśmy aż 3 mln, czyli 110% zakładanych wyświetleń w ramach kampanii.

WYSYŁAMY KREATYWNE BOXY

Po pierwsze: zapraszamy do współpracy! Wysyłamy kreatywne PR boxy do 10 nano i mikroinfluencerek.

ROBIMY HAŁAS W INTERNECIE

Wychodzimy z kampanią poza Instagram – Joanna Styling Effect pojawia się także na Youtube, Tik-Toku oraz w recenzjach blogerek urodowych i na znanych portalach kosmetycznych.

WYZWANIE #TWÓRZPIELEGNACJEROBSTYLIZACJE

Nawiązujemy współpracę z Waleriją Żurawlewą, która rzuca swoim followersom wyzwanie.

KONKURSY INFLUENCERÓW

Zapraszamy do włosowej zabawy 3 influencerki: Pivonię @pivonia, Cheers @oliwia_bugala i Weronikę Haza @weronikahaza, które organizują dla swoich obserwatorek konkurs.

POSZERZAMY GRUPĘ DOCELOWĄ

Podkreślamy uniwersalny charakter produktów i angażujemy do współpracy także mężczyzn; Rafała Brzozowskiego i Tomasza Barańskiego.

Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych.


Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Ancymony

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: