

Kaufland
Superłup
platforma
komunikacji
produkcja
reklama TV
Radio
Kiedy?
wrzesień 2019 – obecnie
Przychodzi klient do agencji…
i ubolewa nad zakazem handlu w niedzielę, który spowodował intensyfikację działań reklamowych sieci handlowych. A wszystkie są o sobotnich zakupach. Inni mają piosenki? Ancymony odpowiadają na wyzwanie śpiewająco!
Co mieliśmy do zrobienia?
- Naszym zadaniem było opracowanie kampanii reklamowej dotyczącej sobotnich zakupów w sieci sklepów Kaufland.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Stworzyliśmy odważną i trafną strategię komunikacji.
- Potem wymyśliliśmy ideę kreatywną – znaleźliśmy punkt wyjścia – rytmiczny, energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance.
- Przygotowaliśmy szereg kompleksowych działań wspierających kampanię.

sobota superłup
Zaproponowaliśmy Kauflandowi utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny, energiczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Stanowił on punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył również kierunek graficzny, narzucił tonality całej komunikacji.

SPOTIFY, YOU TUBE
Wdrożyliśmy działania non-standard poprzez udostępnienie całego utworu „Sobota Superłup” w aplikacji Spotify oraz wersji karaoke na You Tube.

Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu.
Sylwia Kaczorowska, senior copywriter, Ancymony
KONCEPT GRAFICZNY
Zaprojektowaliśmy KV, gazetki promocyjne, pakiety materiałów graficznych oraz kreacji OOH.

Efekty
Wzrost pozytywnych opinii na temat sieci sklepów Kaufland (potwierdzony wewnętrznymi badaniami). Znaczące wzrosty sprzedaży. Uznanie w centrali i możliwość adaptacji idei kreatywnej na inne rynki.
Zobacz podobne
Case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo:
