Ancymony
Logo akcji Sobota Superlup dla marki Kaufland

Kaufland Superłup

platforma
komunikacji

produkcja

reklama TV

Radio

Kiedy?

wrzesień 2019 – obecnie

Przychodzi klient do agencji…

i ubolewa nad zakazem handlu w niedzielę, który spowodował intensyfikację działań reklamowych sieci handlowych. A wszystkie są o sobotnich zakupach. Inni mają piosenki? Ancymony odpowiadają na wyzwanie śpiewająco!

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Naszym zadaniem było opracowanie kampanii reklamowej dotyczącej sobotnich zakupów w sieci sklepów Kaufland.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Stworzyliśmy odważną i trafną strategię komunikacji.
  • Potem wymyśliliśmy ideę kreatywną – znaleźliśmy punkt wyjścia – rytmiczny, energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance.
  • Przygotowaliśmy szereg kompleksowych działań wspierających kampanię.

sobota superłup

Zaproponowaliśmy Kauflandowi utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny, energiczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Stanowił on punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył również kierunek graficzny, narzucił tonality całej komunikacji.

SPOTIFY, YOU TUBE

Wdrożyliśmy działania non-standard poprzez udostępnienie całego utworu „Sobota Superłup” w aplikacji Spotify oraz wersji karaoke na You Tube.

Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu.

Sylwia Kaczorowska, senior copywriter, Ancymony

KONCEPT GRAFICZNY

Zaprojektowaliśmy KV, gazetki promocyjne, pakiety materiałów graficznych oraz kreacji OOH.

Efekty

Wzrost pozytywnych opinii na temat sieci sklepów Kaufland (potwierdzony wewnętrznymi badaniami). Znaczące wzrosty sprzedaży. Uznanie w centrali i możliwość adaptacji idei kreatywnej na inne rynki.

Zobacz podobne Case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: