

Lubelska
Granat i Owoce Leśne!
full service
POS
Social Media
Strategia
Kiedy?
od 2019 roku aż do dziś
Przychodzi klient do agencji…
Po sukcesie platformy Owoc ma moc, od której zaczęliśmy pracę dla marki Lubelska, przyszedł czas na odmianę. A zmiana to drugie imię Ancymonów! Myślami wyruszyliśmy w odległe krainy imprezą płynące. Tak trafiliśmy na Wyspę Lubelską! I wciąż meldujemy na niej nowych mieszkańców. Najpierw były to Mango i Grejpfrut, a w 2021 roku najnowsze smaki Lubelskiej – Granat i Owoce Leśne.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Naszym zadaniem było przygotowanie nowej strategii komunikacji. Musiała ona podkreślać owocowy smak produktów.
- Na jej podstawie mieliśmy stworzyć ideę komunikacji. Miała być nowoczesna i pasować do grupy docelowej. Done!
No i co z tym zrobiliśmy?
- Każdy czasem chce się przenieść na wyspę. Wymyśliliśmy więc kolorową, imprezową, owocową i megapojemną platformę komunikacji.
- Stworzyliśmy KV nowych smaków. Najpierw poszliśmy w tango z Mango, potem dołączył do nas Grejpfrut. 2021 rok wybuchał od nowości – na Wyspie zamieszkały Granat i Owoce Leśne. Hej owocki! Który chce być następny?
- Przygotowaliśmy materiały POS.
- Stworzyliśmy koncepcję aktywacji konsumenckiej w Social Mediach (konkurs), a także koncepcję kreatywnych wysyłek marketingowych.
- Przygotowaliśmy harmonogramy oraz materiały graficzne na Facebooka.
- Dodaliśmy owocowości biurowemu życiu pracowników Stock Polska i stworzyliśmy dedykowane smakom aktywacje wewnętrzne.
KV Mango, Grajpfrut, Granat, Owoce leśne
Oto jak nowe smaki prezentowały się na KV.



POS kompilacje POSów do KV
Sklepy były pełne pięknych materiałów promocyjnych.


Facebook & Instagram
… a Social Media aż huczały, że Lubelska ma nową platformę – wyspę bogatą w maksymalnie owocowe smaki. Prezentowaliśmy kolejne opcje smakowe, a nasze harmonogramy wręcz pękały w szwach od gier słownych, konkursów i kreatywnych, angażujących formatów!

Video brandowe
Nic nie oddaje klimatu i idei Lubelskiej Wyspy lepiej niż kolorowe video, w którym pełno jest zabawy, radości i smakowitych owoców!
„Agencja bardzo dobrze zrozumiała założenia z briefu, zaskakując Stock Polska wielością pomysłów na niestandardowe działania, profesjonalizmem osób zaangażowanych w projekt oraz efektywnymi działaniami w digitalu. Rekomenduję agencję jako rzetelnego, zaufanego, w pełni profesjonalnego partnera, którego praca przekłada się na realne efekty biznesowe.”
– Karolina Wróblewska,
senior brand manager, Lubelska
Tak jak przy poprzednich debiutach nowych smaków, także Granat i Owoce Leśne wprowadziliśmy na rynek z Ancymonami, no i z sukcesem. Owoce naszej pracy to nie tylko cieszące oko materiały promocyjne, ale i pełne zabawy akcje konsumenckie. W takim teamie każda premiera po prostu musi się udać!
– Magdalena Szatko, Senior Brand Manager

Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: