Ancymony

Park Miniatur Świat Marzeń w Inwałdzie kampania digitalowa

digital

social media

influencer
marketing

Kiedy?

od maja do października 2022

Przychodzi klient do agencji…


…z całym światem w rękach! Chce zachęcić do odwiedzin Parku Miniatur Inwałd, gdzie od egipskich katakumb przez światowe zabytki wzbijamy się w niebo na karuzelach. Te wszystkie cuda mamy pokazać w digitalu, aby przybyło kliknięć w „kup bilet” na stronie.

Co mieliśmy do zrobienia?

Wyczarować cyfrowe atrakcje, które skuszą do umówienia się na wizytę w Parku Miniatur w Inwałdzie.

No i co z tym zrobiliśmy?

Znaleźliśmy Big Ideę na miarę całego miniaturowego świata i ukręciliśmy z niej kreacje reklamowe. I puściliśmy to w świat. Poprawiliśmy też co nieco na kontach reklamowych Parku Miniatur. Na Instagramie zorganizowaliśmy konkurs – fani w stories pokazywali nam swoje harce podczas wizyt w Inwałdzie. Park widać teraz (jak na dłoni!) w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, Youtube, TikToku, a także u influencerów.

Kii viżuel kampanii

Sołsziale

Tak kusiliśmy użytkowników do odbycia czasoprzestrzennej podróży…

a tak kręciła się karuzela na Facebooku, Instagramie, no i oczywiście w samym Parku 😉

Konkurs przeprowadziliśmy oryginalnie – w stories. Trwał przez cały czerwiec, ale szansa na dodanie pracy to tylko 24 godziny (w każdą środę). Wszystkie konkursowe relacje wyróżniliśmy na instagramowym profilu Parku Miniatur.

Internety

Reklamy w Google? Bardzo proszę!

Postawiliśmy na holistyczne podejście do przetargu Parku Miniatur. Tym razem w pierwszej kolejności przygotowaliśmy dedykowaną propozycję segmentacji grupy docelowej i zarekomendowaliśmy plan rozwoju marki, a klienta przekonaliśmy podejściem, filozofią i odwagą. Później urodził się pomysł kreatywny „Podróże w czasie i przestrzeni” – marzenie z dzieciństwa każdego z nas, które spełnia właśnie Park Miniatur „Świat Marzeń


komentuje Valia Sobchuk, strategy planner, Ancymony

W propozycji Ancymonów przekonało nas wyjście w działaniach reklamowych poza stricte kampanię digitalową oraz dotychczasowe doświadczenie firmy w kampaniach sprzedażowych.



komentuje Marek Gawęda, specjalista ds. marketingu Parku Miniatur w Inwałdzie

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: