Ancymony

Pocztex KAMPANIA, KTÓRA DOWOZI

Strategia

reklama TV

digital

OOH

Kiedy?

Maj 2022 – obecnie

Przychodzi klient do agencji…


…po tym, jak przyszliśmy do klienta sami. Poczta Polska poszukiwała rozwiązania konkretnego problemu: „Nie kojarzymy się raczej jako nowoczesna firma kurierska. Macie jakiś pomysł, jak to zmienić?”. Oczywiście, że mieliśmy. Nie wystarczył jeden ładny KV. Musieliśmy wyancymonić coś naprawdę wyjątkowego, tym bardziej, że przetarg miał charakter publiczny, więc konkurencja mogła być naprawdę spora. Wszystkie ręce na pokład!

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Kompleksowa strategia z wykorzystaniem kluczowych touchpointów.
  • Big Idea, która przede wszystkim zbuduje zaufanie do marki.
  • Scenariusz i produkcja spotu telewizyjnego, który zachwyci nowoczesną formą.
  • Strategia kampanii display w kluczowych portalach internetowych.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Kampanie taktyczne na Dzień Matki i Dzień Dziecka – wtedy, gdy dużo myślimy o przesyłkach!
  • Kampanię główną składającą się z dwóch faz.
  • Nowoczesny spot TV z wykorzystaniem postaci ambasadora marki, siatkarza Mateusza Bieńka w wizerunkowej fazie kampanii.
  • Kreacje digitalowe, OOH i DOOH oraz pełny nadzór kampanii.

Big Idea


Faza I – ANCYotwarcie

Zaczęliśmy mocno! W pierwszej fazie kampanii postawiliśmy na rozgłos – tj. zasięgowość. Pomogło nam w tym rytmiczne hasło: „To moje, to ważne, to Pocztex”. W końcu każda przesyłka, na którą czekamy, jest ważna. Pokazujemy, że Pocztex podziela te wartości.

Faza II – Czas się sprawdzić!

Kiedy już było o nas głośno, weszliśmy w fazę wizerunkową. Pora, żeby konsumenci sprawdzili Pocztex. Wykorzystaliśmy wieloznaczność i ukuliśmy hasło: „Pocztex – sprawdzi się każdemu”. Idea sprawdzania realizuje się też na poziomie samej marki, która konsekwentnie podnosi jakość swoich usług.

KV – kampania letnia

Po kliknięciu „zamów” czekamy na przesyłkę z niecierpliwością – w końcu jest już nasza. Chcieliśmy pokazać, że Pocztex rozumie klienta pod tym względem!

KV – kampania jesienna

Kiedy odbiorca zamawia z Poczteksem, mówi – sprawdzam! Pokazujemy, że jesteśmy na to gotowi. Nie boimy się tego, bo… sprawdzamy się każdemu!

Spot TV

Taki spot sprawdzi się każdemu! Dynamiczny, ciekawy, angażujący. Wszystko po to, żeby odświeżyć wizerunek Poczty Polskiej.

Display

Sprawdziliśmy wszystkie opcje w digitalu…

OOH

…i za każdym rogiem!

Przed marką stoi wiele wyzwań, ale to jest to, co Ancymony lubią najbardziej. Świeże, nowoczesne podejście oparte na megatrendzie komunikacji human to human otwierają nowy rozdział w historii Poczteksu. Brand staje się nowoczesny i jeszcze bliższy konsumentom – bez względu na to, czy pochodzą z dużych miast, czy małych miejscowości. W końcu, jak mówimy w kampanii, Pocztex sprawdzi się każdemu. Udział ambasadora, Mateusza Bieńka, tylko podkreśla najlepsze cechy usług kurierskich Pocztex i buduje pozytywne skojarzenia z marką. Oczywiście w kreacji nie mogło zabraknąć dynamiczności, lekkości, energii, nowoczesności i szczypty humoru (dopasowanych do grupy docelowej marki) – w końcu odpowiada za nią agencja Ancymony.




Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, Acymony

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: