Ancymony
Kampania marketingowa Pudliszki Smak dobrych chwil

Pudliszki Dobre chwile!

digital

social media

Kiedy?

kwiecień 2021 – obecnie

Przychodzi klient do agencji…

Klient poszukiwał nowego, świeższego podejścia, które będzie spójne ze światem marki
i jej ostatnimi kampaniami.

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Nową strategię komunikacji social media. Taką, która zaangażuje konsumentów, doda marce mocy i stworzy prawdziwy dialog pełen smacznego humoru.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Dosmaczyliśmy to i owo, wycisnęliśmy maksymalnie potencjał marki i stworzyliśmy nową ideę komunikacji: Znamy wszystkie życia smaki. Pokazaliśmy więcej humoru i dystansu, wykorzystaliśmy okazje do tworzenia angażujących real time’owych kreacji i pokazaliśmy różne, mniej typowe konteksty użycia produktu (pamiętacie ketchup na torcie? 😊) i skupiliśmy się na autentycznych emocjach.

Social Media

A to tylko kilka wybranych kreacji. Więcej smaczków znajdziesz na profilu marki.

Niezmiernie się cieszę, że nasza przygoda z marką Pudliszki wchodzi na kolejny etap. Praca dla tak znanego i rozpoznawalnego brandu to czysta przyjemność. Jestem przekonany, że zaproponowana przez agencję wizja profilu społecznościowego Pudliszek przypadnie do gustu użytkownikom tej marki i jeszcze mocniej ich z nią zwiąże.

Wojciech Papuziński, associate creative director, Ancymony

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: