

Pudliszki
100-lecie
reklama TV
digital
Kiedy
kwiecień 2020
Przychodzi klient do agencji…
z powodu okazji, która była wyjątkowa, bo marka obchodziła setną rocznicę istnienia! Chciała powiedzieć swoim klientom: „Dziękuję” i pokazać, że chce i potrafi towarzyszyć im w codziennych chwilach.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Naszym zadaniem było opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, dzięki któremu marka podziękuje klientom za 100 wspaniałych wspólnych lat.
- Kampanię telewizyjną miały uzupełniać działania digitalowe.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Zrezygnowaliśmy z klasycznych beauty shotów.
- Stworzyliśmy zabawne gry słów i sceny, w których ściskamy, odkręcamy, otwieramy… a nawet z czułością podduszamy!
- W skrócie: stworzyliśmy lekki, kreatywny i bezpretensjonalny spot, a potem dopasowaliśmy do niego działania digital.
Spot TV
Przygotowaliśmy scenariusz spotu TV.

„Tworząc kampanię, chcieliśmy uświadomić konsumentom, że marka Pudliszki istnieje już od 100 lat, ale bez cofania się w przeszłość. Zależało nam na tym, żeby być tu i teraz – razem z naszymi konsumentami, towarzyszyć im w codziennych momentach, z których składa się nasze życie, a nad którymi przechodzimy do porządku dziennego. Warto je dostrzec i się nimi cieszyć, bo to dawka pozytywnej energii, której potrzebujemy, żyjąc w ciągłym biegu. Miło nam, że nasza marka może być z konsumentami w takich chwilach już od tylu lat”
– Pamela Przybył, senior brand manager, Pudliszki

Digital
Spod naszych rąk wyszły także kręcące się wokół rocznicy formaty digitalowe.


Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: