

Wawel
dobre składniki
full service
digital
branding
OOH
POS
Produkcja
Radio
Social Media
Strategia
Reklama TV
Kiedy?
od 2016
Przychodzi klient do agencji…
i czuje się staro. A dokładniej – to klienci odbierają markę jako przestarzałą. Na dodatek w portfolio ma wiele subbrandów, a to sprawia, że percepcja marki Wawel słabnie. Ważną kwestią do pokreślenia są też zmiany w składzie produktów. Sztuczne barwniki, aromaty i konserwanty – a sio!
Co mieliśmy do zrobienia?
- Musieliśmy zmienić postrzeganie marki przez wdrożenie nowej strategii komunikacji.
- Najpierw naszym zadaniem było stworzenie platformy do zakomunikowania konsumentom zmienionego składu produktów – dobrych składników.
- Później zabraliśmy się za przygotowanie kampanii reklamowej trzech submarek –Fresh&Fruity, Malaga Tiki-Taki i Kasztanki, Mieszanka Krakowska.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Opracowaliśmy nową strategię komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności. Postanowiliśmy razem z Wawelem wprawiać Polaków w dobry nastrój i zachęcać do czynienia dobra!
- Stworzyliśmy ideę kreatywną „Dobre wiadomości”, która postawiła markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów.
- Przygotowaliśmy działania 360° zaczynając od przygotowania 3 spotów i uzupełniając je działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie, działaniami PR oraz materiałami POS.
- Zachęciliśmy Michałki, by oprócz marek Fresh&Fruity, Malaga Tiki-Taki oraz Kasztanki, Mieszanka Krakowska, także i one dzieliły się dobrymi wiadomościami.
Spoty TV
Opracowaliśmy scenariusze trzech spotów telewizyjnych i współpracowaliśmy z twórcami na planie zdjęciowym.

Digital
W ramach promocji konkursu przygotowaliśmy reklamy emitowane m.in. na Onet czy w sieci GDN.


Landing page
Zaprojektowaliśmy dedykowany landing page, na którym odbywał się m.in. konkurs „Bitwa smaków”.

Pozytywna rewolucja w komunikacji i w składzie produktów. Wawel smakuje coraz lepiej i jeszcze czyni dobro. Dobre wiadomości. Dobre składniki.
– „Media & Marketing Polska”

Fresh & fruity
Kampanie telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi, reklamą w radio, prasie oraz materiałami POS.



Malaga, Tiki Taki i Kasztanki
Poza spotem telewizyjnym zaprojektowaliśmy landing page, za pomocą którego użytkownicy mogli wypełnić rozrywkowy quiz oraz wziąć udział w konkursie.



Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: