

Wawel
Serce Rośnie
full service
strategia
reklama TV
digital
social media
Kiedy?
październik 2017 – obecnie
Przychodzi klient do agencji…
Wawel to polski producent słodyczy, który zgodnie z nową strategią komunikacji i ideą akcji Serce Rośnie chce inspirować konsumentów do czynienia dobra. W ramach społeczno-konsumenckiej akcji, każdy kto kupi wyroby Wawelu ze specjalnym serduszkiem może przeznaczyć realną kwotę na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Odświeżenie koncepcji kampanii
„Z miłości do radości”. - Opracowanie nowego mechanizmu akcji.
- Stworzenie kampanii reklamowej 360.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy strategię komunikacji.
- Opracowaliśmy cały mechanizm akcji.
- Zaprojektowaliśmy dedykowany landing page.
- Stworzyliśmy key visuale oraz szereg formatów reklamowych.

STRATEGIA, KONCEPT KREATYWNY
Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz mechanizm całej akcji.

KUPUJ PRODUKTY
OZNACZONE SERCEM

SZUKAJ I REJESTRUJ
KODY Z OPAKOWAŃ

POMAGAJ WYBRANYM
ORGANIZACJOM

ODBIERAJ NAGRODY
GWARANTOWANE
Przygotowaliśmy key visual oraz szereg formatów reklamowych




INTERNETY
Zaprojektowaliśmy dedykowaną stronę internetową www.sercerosnie.com.pl

Program „Serce Rośnie” jest kwintesencją naszej nowej strategii komunikacji, ale Wawel nie chce tylko pięknie mówić o czynieniu dobra, nic więcej z siebie nie dając. Wręcz przeciwnie – naszą akcją udowadniamy, że Wawel to nie tylko świetnej jakości słodycze, ale jednocześnie produkty, które mają w sobie magiczną moc pomagania, pozwalające przyłączyć się do wielkiej sprawy, bo tylko gdy działamy wspólnie dzieją się wielkie rzeczy.
Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu firmy Wawel
Zaprojektowaliśmy dedykowaną komunikację akcji w social mediach.







SPOT TV
Opracowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego. Jako że Ancymony nie odpuszczą żadnego planu zdjęciowego, to współpracowaliśmy tamże z twórcami spotu.

EFEKTY
Internauci naklejali wirtualne serduszka, aż Ancymonom serce rosło! A Wawel przekazał wsparcie finansowe wszystkim pięciu organizacjom. Warto wspomnieć, że akcja została nagrodzona w kategorii „thinking outside of the box” w konkursie Dyrektor Marketingu 2018.
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: