

Wawel
Wolność Wyboru
full service
strategia
reklama TV
digital
social media
Kiedy?
styczeń 2019 – 2020
Przychodzi klient do agencji…
Marka Wawel postanowiła wprowadzić zmiany w obecnym modelu samoobsługowej sprzedaży słodyczy na wagę.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Naszym zadaniem było zbudowanie świadomości marki Wolność Wyboru! (w sumie sama słodycz).
No i co z tym zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy największą (wow!) w historii marki Wawel kampanię reklamową.
- Stworzyliśmy strategię komunikacji i koncept kreatywny całej kampanii.
- Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.
- Byliśmy autorami serii etiud internetowych pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”.
- Zaprojektowaliśmy landing page, key visual, a także liczne (i fantastyczne!) kreacje digitalowe oraz materiały trade.
- Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię digitalową.


Spot tv
Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.

„Pozytywna rewolucja w komunikacji i w składzie produktów. Wawel smakuje coraz lepiej i jeszcze czyni dobro. Dobre wiadomości. Dobre składniki”.
Media & Marketing Polska”, styczeń 2018



Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: