Ancymony

Wawel Wolność Wyboru

full service

strategia

reklama TV

digital

social media

Kiedy?

styczeń 2019 – 2020

Przychodzi klient do agencji…

Marka Wawel postanowiła wprowadzić zmiany w obecnym modelu samoobsługowej sprzedaży słodyczy na wagę.

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Naszym zadaniem było zbudowanie świadomości marki Wolność Wyboru! (w sumie sama słodycz).

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Przygotowaliśmy największą (wow!) w historii marki Wawel kampanię reklamową.
  • Stworzyliśmy strategię komunikacji i koncept kreatywny całej kampanii.
  • Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.
  • Byliśmy autorami serii etiud internetowych pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”.
  • Zaprojektowaliśmy landing page, key visual, a także liczne (i fantastyczne!) kreacje digitalowe oraz materiały trade.
  • Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię digitalową.

Spot tv

Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.

„Pozytywna rewolucja w komunikacji i w składzie produktów. Wawel smakuje coraz lepiej i jeszcze czyni dobro. Dobre wiadomości. Dobre składniki”.

Media & Marketing Polska”, styczeń 2018

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: