Ancymony

Wawel żelki jak smok

full service

strategia
komunikacji

reklama TV

digital

social media

produkcja

Radio

Kiedy?

czerwiec 2018

Przychodzi klient do agencji…

bo wprowadza na rynek nowy produkt w kategorii żelków. Jest on skierowany do najsłod… yyy… najmłodszej grupy konsumentów! Słodkie wyzwanie 😉

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Musieliśmy przeprowadzić kompletny launch nowej marki.
  • Zadaniem było przedstawienie benefitów produktowych, więc to na nich oparliśmy kampanię.
  • Postanowiliśmy się komunikować i z dzieciakami, i z rodzicami.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Przygotowaliśmy scenariusz spotu reklamowego z bohaterami Smoczej Akademii, którzy w zabawny sposób pokazują zalety produktu. A jakie tam było copy!
  • Zaprojektowaliśmy koncepcję kampanii, a potem smoczą grę oraz dedykowany landing page.
  • Promowaliśmy aktywację konsumencką w 100% opartą na formatach mobilnych, dostosowanych do grupy docelowej.
  • Lubimy zdrową rywalizację, więc stworzyliśmy Flip Challenge, czyli wyzwanie polegające na podrzuceniu paczki i jej odpowiednim postawieniu.

REKLAMÓWKA

Przygotowaliśmy scenariusz spotu reklamowego z bohaterami Smoczej Akademii, którzy w zabawny sposób pokazują zalety produktu.

landing page -> gra

Zaprojektowaliśmy smoczą grę oraz dedykowany landing page https://www.wawel.com.pl/zelki/.
Opracowaliśmy też całą koncepcję kreacji kampanii.

Schulz Sp. z o.o. przygotował dla marki Wawel w pełni profesjonalną i spójną kampanię reklamową brandu Żelki jak SMOK. W ramach współpracy agencja stworzyła strategię komunikacji kampanii oraz jej koncept kreatywny, opracowała scenariusz 30-sekundowego spotu telewizyjnego, zaprojektowała dedykowany landing page oraz projekt gry komputerowej.

Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA

digital

Promowaliśmy aktywację konsumencką w 100% opartą na formatach mobilnych, dostosowanych do grupy docelowej.

Stworzyliśmy Flip Challenge, czyli wzywanie polegające na podrzuceniu paczki i jej odpowiednim postawieniu.

efekty

Według Google Trends hasło „Żelki jak SMOK” zyskuje coraz większą popularność.
Ponad 1 500 osób zagrało w zaprojektowaną przez nas grę!
1677 – to najlepszy wynik w żelkowej grze!

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: